Hizmetlerimiz
Dijital Pazarlama
Son 16 yılda dünyada pazarlama yönünde çok fazla değişiklik oldu. Gelişen teknoloji ile beraberinde artan bant genişlikleri ve çoğalan mobil cihazlar, yaşam biçimimizi değiştirmekle birlikte alışveriş ve satın alma alışkanlılarımızı da tümüyle etkiledi. Dijital pazarlama, bir firmanın veya markanın dijital ortamdaki pazarlama sürecine verilen addır. Günümüzün en yeni ve en geliştirilmeye müsait olan pazarlama yöntemidir Dijital Pazarlama. Radyo, televizyon, gazete ve fiziksel panoların aksine daha interaktif yöntemleri kullanarak tüketici ile iletişim halinde olan dijital pazarlama yöntemleri gün geçtikçe yenilikçi yaklaşımlarla güncellenmektedir.
Dijital pazarlama; yazılı basın, radyo, televizyon ve billboardlar gibi geleneksel pazarlama kanallarından uzak yöntemlerle yani internet ortamında mobil ve diğer interaktif kanalları kullanır. Aynı zamanda Interaktif pazarlama, online pazarlama, e-marketing ve web pazarlama diye de çeşitli isimlerle de anılır. Dijital pazarlama her zaman kitlenize doğru yerde ve doğru zamanda bağlantı kurmak için vardır; yani internette.
Dijital Pazarlama Nerelerde Kullanılır?
- İnternet sitelerinde
- Blog yayınlarında
- E-Kitaplar ve teknik sözlüklerde
- İnfografikler
- Etkileşimli araçlar
- Sosyal medya kanalları (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram vb.)
- Kazanılan çevirimiçi kapsam (PR, sosyal medya ve incelemeler)
- Çevirimiçi broşürler ve ders kitapları
- Marka varlıkları (logolar, yazı tipleri, vb.)
Basın Bülteni
Basın bülteni, kişi, kurum ve kuruluşların haber medyası için hazırladığı bir duyuru metnidir. Şahıs, kurum ve kuruluşlar genellikle bir konu hakkında bilgi vermek, duyuru yapmak ve resmî açıklama yapmak için basın bültenlerini haber medyası üyelerine teslim eder ve genellikle ilgili basın bülteninden sonra bir basın toplantısı düzenlenir.
Basın Bülteninin Özellikleri Nelerdir?
Basın bültenleri de diğer yazı türleri gibi bir metin olduğu için kendi içerisinde disiplini olan metinlerdir. Basın bülteninin belirli özellikleri bulunmaktadır.
- Basın bültenleri şahıs, kurum ve kuruluşlar tarafından kaleme alınmaktadır.
- Basın bültenleri genellikle bir konu hakkında belirli bir kitleye bilgi vermek için ve duyuru yapmak için yazılmaktadır.
- Basın bültenlerinin başlığı bulunmalıdır. Başlıklar genellikle 5 veya 6 sözcükten oluşmalı ve çarpıcı olmalıdır.
- Basın bültenin belirli bir formatı bulunmaktadır. Başlık, giriş ve alt başlıklar basın bülteni yazarken uyulması gereken formattır.
- Basın bültenlerinin amacı reklam yapmak veya satış arttırmak olmamalıdır. Genel amacı gereğiyle duyuru yapmak ve bilgi vermek için yazılmaktadır.
- Basın bültenlerinin birinci paragrafında yani giriş paragrafında 5N1K unsurlarına yer verilmelidir.
- Basın bültenlerinde kullanılan dil süslü ve övgü içeren bir dil olmamalıdır. Genellikle bilgi verici yalın bir dil kullanılmaktadır.
- Basın bültenin alt bölümünde ilgili bülten için temas kurulacak olan kişilerin iletişim bilgileri yer almalıdır. ( İsim Soyisim , E-posta Adresi ve telefon Numarası )
Basın Bülteni Türleri
Basın bültenleri belirli olaylar ve durumlar karşısında yazılan metinlerdir. Basın bültenleri amaçlarına göre türlere ayrılmaktadır. Basın bülteni türleri şunlardır;
- Şirket birleşme bülteni
- Lansman bülteni
- Atama bülteni
- Araştırma bülteni
- Ödül bülteni
- Ürün bülteni
- Şirket kuruluş bülteni
- Yatırım bülteni
- Özel gün bülteni
- Sosyal sorumluluk projesi bülteni
- PR amaçlı bültenler
- Etkinlik amaçlı bültenler
- Olarak farklı basın bülteni türleri bulunmaktadır. Bu bültenlerin konusuna göre isimlendirildiği Etkinlik amaçlı bültenler yukarıdaki basın bülteni örneklerinde açıkça görülmektedir.
- Şirket birleşme bültenleri genellikle iki veya daha fazla şirketin birleştiğini haberdar etmeye yönelik oluşturulan bültenlerdir.
- Şirket kuruluş bültenleri bir şirketin kuruluşuna, kuruluş amacına ve tarihine yönelik haberdar edici metinlerdir.
- Sosyal sorumluluk projesi bültenleri şirketlerin başladığı veya başlayacağı sosyal sorunluluk projeleri ile ilgili bilgiler veren bültenlerdir.
- Etkinlik amaçlı bültenler bir firmanın etkinlikleri ile ilgili bilgilendirmeye yönelik oluşturulan bültenlerdir.
Reklam ve Tanıtım Filmi
Tanıtım filmi hazırlama işlemi, tam profesyonellik gerektiren bir konu olduğu için video prodüksiyon şirketleri tarafından yapılmalıdır. VideoSanat; alanlarında uzman kişilerden oluşan, iletişim dinamiklerine hakim ve estetik algıları yüksek ekibiyle, hizmet sunduğu markalar için artı değer oluşturacak ve prestijlerini yükseltecek tanıtım filmi hazırlama faaliyetleri gerçekleştirir. Sosyal medyadaki karakter sınırlamalarının da etki ettiği okuma oranları dünya genelinde giderek düşmekte ve insanlar videolara yönelmektedirler. Çünkü videolar; daha kısa sürede, daha fazla bilgiyi, daha etkili bir şekilde aktarırlar. Üstelik akılda kalıcılık, güvenilirlik, marka bilinirliği, site trafiği, satın alma eğilimi gibi konularda da yüksek oranlarda pozitif etki yaratarak markalar için efektif bir iletişi stratejisi olurlar. Bu yüzden nitelikli bir tanıtım filmi, tanıtımı yapılan kurum, ürün, hizmet veya kişinin rakipleri arasından sıyrılarak öne çıkmasını sağlar.
İnternet Reklamcılığı Nedir? Türleri Ve Avantajları Nelerdir?
Değişen ve gelişen dünyada teknoloji, insan hayatını tüm boyutlarıyla değiştirdiği gibi iş, yapış ve işleyiş biçimini de değiştirdi. Reklamcılık, bu değişimden nasibini alan sektörlerin başında geliyor. Bu makalede ise internet reklamcılığı nedir? sorusunu yanıtlayacağız.
Dijital teknolojideki değişim ve gelişim reklam sektörünü büyük oranda dönüştürdü. Gelenesel reklam yerini internet reklamcılığı adı verilen yeni reklam türüne bıraktı. Peki internet reklamcılığı nedir? Bu makalede yeni nesil reklamcılıkla ilgili nedir odağında bir değerlendirme yapacağız. Buna ek olarak “internet reklamcılığı türleri nelerdir?” sorusu ile “İnternet reklamcılığının avantajları ve dezavantajları nelerdir?” sorularını da yanıtlayacağız.
İnternet Reklamcılığı Nedir?
Kurumsal / kişisel markaya sahip olan kişi veya şirketlerin, sundukları ürün ve/veya hizmetleri online mecralarda, gerçek ve/veya potansiyel müşterileri ile buluşturmak amacıyla yaptıkları reklam çalışmalarının tümüne internet reklamcılığı denir.
Günümüzde en popüler olan ve en çok tercih edilen reklam çalışmalarının başında gelen internet reklamcılığı sayesinde, hem markalar hem de müşteriler mekan ve zaman gibi kısıtlamalardan kurtulmaktadırlar.
Demografik hedefleme başta olmak üzere birçok metrik baz alınarak analiz ve hedefleme yapılabilen internet reklamcılığı için çeşitli platformlar, mecralar ve üçünüc parti yazılımlar kullanılmaktadır.
İnternet Reklamcılığı Türleri Nelerdir?
İnternet reklamcılığı kavramı ile ilgili kısa ama açıklayıcı bir tanım yaptıktan sonra şimdi de türlerine değineceğiz. Bunlar;
- Arama Motoru Reklamları (SEM)
- İçerik Ağı Reklamları
- Sosyal Medya Reklamları
- E-Mail Reklamları
İnternet Reklamcılığının Avantajları
Online reklamcılık; reklamverenler için birçok avantaj barındırmaktadır. İnternet reklamcılığının avantajlarından bazıları şunlardır;
- Optimize edilebilir.
- Farkındalık oluşturur.
- Kısa zamanda hızlı sonuçlar elde edilmesini sağlar.
- Ölçümlenebilir.
- Tüm metrikler en ince detayına kadar analiz edilebilir.
- Bütçeye göre reklam yapılmasına olanak verir.
- Satışları arttırır.
- Bilinirlik sağlar.
- Güvenilirlik oluşturur.
- Daha az maliyetle daha etkili, interaktif ve uzun süreli olmayı sağlar.
- Gerçek/potansiyel müşteriler ile marka arasında bir iletişim ağının oluşmasını sağlar.
- Yer ve zaman kısıtlaması olmadan her lokasyondan müşteriler ile iletişime geçilmesini ve satış yapılmasını sağlar.
İnternet Reklamcılığının Dezavantajları
Her ne kadar saydığımız ve daha sayamadığımız birçok avantajı olsa da internet reklamcılığının bir de dezavantajları bulunmaktadır. Bunlardan bazıları şunlardır;
- İnternet reklamlarında süre sınırlamasının olması.
- İnternetten alışverişe hala güvenmeyen büyük bir kitlenin olması
- İnternet reklamcılığı için yapılan bütçeleme çalışmalarının doğru ve stratejik yapılmamasından kaynaklı maliyet aksaklıkları.
- Tıklama sahtekarlığı.
- Sürekli değişen ve güncellenen dijital dinamikler.
- Bilgi yetersizliği.
- Bütçenin kontrol edilmemesinden kaynaklı maddi kayıplara neden olması.
İnternet Siteleri
Günümüzde para kazanmanın yolu pahalı satmaktan değil, verimli çalışarak maliyetleri düşürmekten geçiyor.
Yatırımın geri dönüşüne göre incelerseniz, web tasarım için harcayacağınız para verimli iş için yapacağınız en karlı yatırımdır.
Bu sayfaları incelediğinize göre siz de, her geçen gün çığ gibi sayıları artan bir kitlenin, her hangi bir ihtiyaçları olduğunda ilk başvurdukları kaynağın internet olduğunun farkındasınız demektir. O halde, en iyi şekilde internet’ te yerinizi almalısınız.
Web tasarım süreci sonuçlandıktan sonra işiniz bitmiyor. Güncel olmayan bilgi değerli değildir. Eğer bir web sitesi yaptırıp, yıllarca öyle kalmasını düşünüyorsanız, kararınızı gözden geçirmenizde fayda var.
Güncel bir içerik, ve sürekli yapılan yeniliklerle potansiyel müşterilerinizin vazgeçemeyeceği bir web sitesine sahip olabilirsiniz
Web sitenizde sadece reklam değil, İŞ ‘de yapın.
İnternet kullanıcıları, öncelikli olarak bilgi almak için web sitelerini ziyaret ederler. İyi bilgi ve buna bağlı olarak sunulan ürün ve/veya hizmetlere ulaştıkları web sitelerinden ise alışveriş yaparlar. Bu nedenle, web tasarımı içerik ile yarışmamalı, uygun bir web tasarım ile bilgi sunulmalıdır.
Her gün daha fazla insan internet erişimine sahip oluyor. Bununla birlikte her gün daha fazla web sitesi bu insanlara sunuluyor. Yani, hem daha geniş bir kitleye ulaşmak, hem de rakiplerinizin arasından sıyrılmak durumundasınız. Web tasarım, çoğunlukla görselliği ifade eden bir kavram olarak algılanır. Oysa ki, aslında web sitesi yapımını, yani tasarım, yapı, teknoloji ve içerik olarak bir web sitesinin yayına hazır hale getirilmesini ifade etmektedir. Bir web sitesi sadece güzel bir tasarım ile geçiştirilemeyecek kadar önemli fırsatlar sunmaktadır. Bunlar;
•Tanıtım ve Prestij
•Pazarlama giderlerinde düşüş
•Müşteri kazanma maliyetlerinde düşüş
•Etkinlik alanında genişleme
•Operasyonda verimlilik artışı ve genel giderlerde düşüş
•İşin yönetilebilirliğinde gelişme gibi fırsatlardır.
Konuya bir de kuramsal açıdan baktığımızda ise;
•Bir ürün, kuruluş ya da fikri tanıtmak istiyor musunuz?
•Müşteri, üye ya da ilgi grubunuz var mı?
•Pazarlama ve tanıtım faaliyetleriniz var mı?
•Daha geniş bir kitleye daha ekonomik olarak ulaşmak istiyor musunuz?
•Satış teşkilatı (bayiler, toptancılar vs.) ile ilişkilerinizin maliyetini düşürmek istiyor musunuz?
•Tanıtım giderlerinizin azalmasını istiyor musunuz?
•İletişiminizin hızlı ve ucuz olmasını istiyor musunuz?
•Faaliyetlerinizin 24 saat kesintisiz olmasını istiyor musunuz?
•Satış veya bilgilendirme için harcadığınız zamanın azalmasını istiyor musunuz?
•Prestijinizin artmasını istiyor musunuz?
•Rakiplerinizden geri kalmamayı istiyor musunuz?
Eğer bu soruların bir veya daha çoğuna EVET cevabı veriyorsanız, iyi bir web sitesine ihtiyacınız vardır.
Eticaretiniz varsa firmanızın 7/24 açık bir şubesi var demektir.
E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ya da sanal ürünleri para karşılığında satın alması işlemidir. Kısaca tanımayalacak olursak e-ticarete, ticaretin elektronik versiyonudur diyebiliriz.
Elektronik Ticaret veya “E-Ticaret” anlam olarak genellikle internet üzerinde mal ve/veya hizmet satın alma hareketi olarak tanımlanmaktadır. Özellikle günümüzün sıcak konusu olarak her web sitesi üzerinde sanal mağazalar veya sanal alışveriş merkezleri görmek mümkündür. Eticaret, ürün ve hizmet satın alma/satma faaliyetinin bilgisayar ağları kanalıyla gerçekleştirilmesinin yanı sıra; sunulan ürün için talep yaratmak (pazarlama), müşteri desteği vermek (satışın bütün evrelerinde), ticari kurumlar ile müşterileri arasındaki ticari ve lojistik iletişimi yine küresel bilgisayar ağları kanalıyla sağlamaktır. Bunun yanında firmanın yönetimini kolaylaştırıcı sitemlerdir.
E-Ticaretin yararları
- Firmanın internet üzerinden müşterilerine bilgi sunabileceği 7/24 açık bir şubesi oluşur.
- Elektronik ortamda saniyeler içinde veriler aktarıldığından zamandan tasarruf gerçekleşir.
- Müşteri için daha fazla ürün seçeneği sunulmaktadır.
- Sanal mağazanız , maddi yükünüzü azaltılabilir.
- Stok , maliyet bilgileri elektronik ortamda olduğu için tedarikçi firma stok yapmak durumunda kalmaz. Stoğunda ne kadar ürünü olduğunu ve bu ürünlerden kaç tane sattığını bilir.
- Tedarikçinin büyük bir ofise ihtiyac duymadan internet üzerinden sanal alışveriş merkezini oluşturmasına olanak sağlar.
- İnternet gibi global bir ortamda kolay kolay dalgalanma olmayacağı için enflasyon nedeniyle zarar oluşmaz.
Bu yararları alıcı ve satıcı olarak sınıflandıracak olursak; müşteri tarafından yararları
- Kullanıcların, evden çıkmadan hızlı bir şekilde alışveriş yapmasını sağlar.
- Ürün fiyatı araştırmasında oluşacak ulaşım masrafı ortadan kalkar.
- Daha fazla ürün çeşiti görerek seçme imkanı bulur.
- İhtiyaclarına uygun ürünü bulmak daha kolaydır.
- Ürün hakkında, ürünü kullananlar tarafından yapılan yorumlar sayesinde daha net bilgilere sahip olur.
Satıcı tarafından yararları
- Firmalar ürünlerini satabileceği maliyeti düşük ve her an ulaşılabilir bir mağazaya sahip olurlar.
- Ürünleri hakkındaki bilgileri detaylı olarak sunabileceği bir platformdur.
- Stogunda ürün bulundurmayarak talebe göre satış yapabilir.
- Sadece faaliyette olduğu bölgede değil tüm Türkiye ve Dünyada yeni müşteri bulma imkanı yüksektir.
- Ulaşılabilirliği kolaylaşır.
SEO Hizmeti
SEO Hizmeti; Arama motorlarında (Google, Yandex, Bing, Yahoo vb.) web sitenizin içeriğindeki kelimeler ile eşleşen meta tag larınca belirlenen kelimelerde optimize edilmesidir. SEO hizmeti sayesinde sitenizin içeriğindeki kelimeler ile arama motorlarında yapılan sorgular sonucunda üst sıralarda yer alarak daha çok tanınır olabilir, iş potansiyelinizi arttırabilirsiniz. Klasik web sitelerden kurtularak kendinize yeni teknolojilerin yer aldığı web sitesi yaptırarak SEO sürecine başlamanız gerekmetedir. Çünkü eski teknolojilere sahip bir web sitesi üzerinden SEO yapıldığında tam anlamda başarı sağlanamamaktadır. Yeni teknolojiye sahip HTML5 CSS Responsive tasarımlar ve SEO yapısına uygun link uygulaması yapılmalıdır. SEO yapısına uygun web sitesi yaptırmak alacağınız SEO hizmetini oldukça etkilemektedir. Her siteye SEO yapılamayacağı konusunda müşterilerimizi bilgilendirip nasıl bir web sitesinin olması gerektiğini anlatıyoruz. SEO hizmeti sayesinde Google da ilk sıralara çıkarak daha çok tanınan bir firma olabilir ve daha çok ziyaretçiye sahip olabilirsiniz. Müşterileriniz için yenilikçi çözümler üretiyorsanız ve bunları tanıtmakta sıkıntı yaşıyorsanız size özel SEO Hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz. SEO hizmetlerinde öncelikli olarak sitenizin ve rakiplerinizin analizini yapıyoruz. SEO hizmetinde en önemli noktadan biri analizdir. Analiz doğrultusunda yapılan SEO çalışmaları her zaman sitenizin arama motorlarında üst sıralarda yer almasını sağlar.
Google ve diğer Arama Motorlarında İlk Sıralarda Çıkmıyorsanız Web Sitemiz Var Demeyin !
Size yönelik SEO ihtiyaç analizi yaparak sizi şirketinizi firmanızı en iyi şekilde tanıtmak için çalışıyoruz. İş dünyasında başarının en önemli unsuru tanıtım ve reklamdır. Çok kaliteli ürünler imal eden, kaliteden ödün vermeyen, müşteri memnuniyetini birinci planda tutan bir firma olabilirsiniz. Ancak tanıtımını yapamamışsanız çevrenizdeki sınırlara hapsolmuşsunuz demektir. Bilindiği gibi internet dünyasının geliştiği günümüzde insanların çoğu ihtiyaçlarını internet üzerinden karşılamakta, ihtiyaç durumunda firmalara internet üzerinden ulaşmaktadırlar. Böyle bir müşteri potansiyelinin olduğunu kavramış firmalar aldığı SEO hizmetiyle ürünlerini daha iyi pazarlamakta ve kazançlarını arttırmaktadır. SEO hizmeti ile kapılarınızı tüm dünyaya açabilir; vizyonunuzu herkese anlatabilirsiniz.
Sosyal Medya
Sosyal medya reklamcılığı, internette bulunan sosyal paylaşım siteleri üzerinden yapılan her türlü reklam faaliyetlerine denmektedir. İnternet ve sosyal medya platformlarını kullanan bireylerin sayısı her geçen gün artmaktadır. İşletmeler de buna bağlı olarak sosyal medyada yer alarak markalarını büyük kitlelere duyuruyor. Böylelikle işletmeler daha çok müşteriye ulaşmayı hedefleyerek reklamyatırımlarını bu doğrultuda yapıyorlar.
Sosyal medyada, reklam kampanyaları oluşturduktan sonra takibini yaparak kullanıcılarla olan etkileşimleri kolayca ölçümlenebilir. Bu ölçümleme sonucunda dijital pazarlama stratejinizi ve yönteminizi daha doğru bir şekilde belirleyebilirsiniz.
Sosyal Medya Reklamcılığı Nasıl Yapılır?
Sosyal medya reklamcılığında, belirli hedeflere koyarak zamanla bu hedefe ulaşmaya çalışılmalıdır. Sosyal medya reklamları birçok farklı kanalı bünyesinde barındırır. Bu kanallar arasında Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin,Youtube, Foursquare gibi sosyal paylaşım siteleri bulunmaktadır. Saymış olduğum tüm bu sosyal medya platformlarında yer almaktansa markanıza uygun birkaç mecrada faaliyet göstererek reklam vermeniz yararınıza olacaktır.
Sosyal Medya Kanalını Seçerken
- Reklam verme amacınıza ve stratejinize
- Hedef kitlenize
- Reklamların yayınlanmasını istediğiniz lokasyona
- Reklam harcaması için bütçenize
dikkat ederek hangi sosyal medya platformunda yer alacağınızı belirleyebilirsiniz. Yer almak istediğiniz dijital kanalı seçtikten sonra reklamlarınızda ilgi çekici kaliteli video ve görseller kullanmalısınız. Ayrıca anlaşılır ve özgün içerikler paylaşarak güçlü bir iletişim dili ile etkileşimi artırabilirsiniz. Ürün ve hizmetlerinizden kullanıcıların haberdar olması için düzenli paylaşım yapmak da sosyal medya reklamcılığında önemli konularından biridir.
Sosyal Medya Reklamlarının Avantajları
Sosyal medya reklamcılığı, kısa sürede en fazla kişiye ulaşmayı hedefleyen bir reklam türüdür. Kişiler,firmalar ve web siteleri ürün ya da hizmet tanıtımları için artık tüm bütçelerini neredeyse sosyal medya pazarlaması için harcıyor.Bunun sonucunda anlık olarak hedef kitlelerine reklam yapabilmektedirler.
Dijital pazarlamada, sosyal medyanın bu kadar etkili olmasının birçok avantajı vardır.
Kolay Erişim: Sosyal medya reklamları, geniş kitlelere ulaşmayı sağladığı için ürün ve hizmetlerin tanıtımı daha kolay ve hızlı bir şekilde yapılmaktadır.
Hızlı Yayılması : Reklamların yayınlanma sayısı dijital mecralarda daha fazla olduğu için bir reklamın gün içerisinde milyonlarca insana ulaşması mümkün.Kitlelere daha hızlı yayılma imkânı verir.
Düşük maliyetli: Küçük bir bütçe ile birçok kişiye ulaşabilirsiniz. Sosyal medya reklamları geleneksel pazarlamaya göre daha uygundur ve etkisi daha fazladır.
Ölçülebilir: Sosyal medya reklamcılığının en önemli faydalarından biri de kaç kişiye erişildiğinin tespit edilmesidir. Bir reklamın kaç kişiye erişildiğini,kaç kişinin görüntülediğini ve tıkladığı gibi analizler yapmanıza olanak tanır.
Kontrol Edilebilir: Sosyal medyada,, reklam verdikten sonra hedef kitlesini ve içeriğini değiştirebilirsiniz. Reklamın ne zaman başlatılıp durdurulması gerektiği ile ilgili zamanlamayı da manuel olarak yapma imkanı veriyor.
Hedefleme Yapılması: Reklamların hangi kitleye ulaşacağını belirleyebilirsiniz. Kullanıcıların cinsiyet,yaş, eğitim durumu gibi demografik özelliklerine göre hedef kitlenizi seçebilirsiniz.Ayrıca reklamın yayınlanacağı ülke,şehir,ilçeyi seçerek lokasyon bazlı hedefleme yaparak daha doğru kitleye ulaşmanıza olanak tanır.
Sosyal medya reklamlarının kurumlara, şahıslara ve markalara etkisi büyüktür. Bu yüzden sosyal ağlardaki geniş kitlelere ürün ve hizmetlerinizin tanıtımını yaparak yeni müşteriler kazanırsınız ve rakiplerinizin önüne geçersiniz.
Kurumsal kimlik, markanızın görünür yüzüdür. Kurumsal kimliğinizin en önemli öğesi logonuzdur. Kurumsal kimlik, logonun kullanım kurallarını ve alanlarını içerir. Şirket içi ve dışındaki iletişiminizde markanızın duruşunu temsil eden, kartvizit, antetli kağıt, zarf, dosya, fatura, gibi basılabilir öğelerinin tümü kurumsal kimliğinizdir. Özgün bir logo ve kurumsal kimlik, tüketicinizin zihnindeki imajınızın önemli bir parçasıdır, markanızın daha kolay hatırlanmasını sağlar.
Logo renk çalışması; önerilen en fazla iki renktir. Renk seçiminde sektör, hedef kitle ve kurumun psikolojik olarak vermek istediği mesaj gibi hususlara dikkat etmek gerekmektedir.
- LOGO ÇALIŞMASI
- SLOGAN ÇALIŞMASI
- WEB SİTESİ
- KARTVİZİT ÇALIŞMASI
- MAGNET- ETİKET-DAMLA ETİKET
- AMBALAJ BASKISI-ÇATAL BICAK KILIFI-KOLANYALI MENDİL
- ANTETLİ FORM
- DİPLOMAT ZARF
- FATURA-SERİ FORM
- SİPARİŞ VE TAHSİLÂT MAKBUZU
- EL İLANI ÇALIŞMASI
- KATALOG
- CEPLİ DOSYA
- MENÜ TASARIMI
- AFİŞ
- BLOK NOT- KÜP BLOK NOT
- ROLLU-UP
- DÖN KART
- CD ÇALIŞMASI
- ŞİRKET İÇİ GİYİM VE DAVRANIŞLAR İÇİN SEMBOLLER
- TABELA- FOLYO BASIM- ONE VİSİON
- DUBA-BAYRAK
- CAM-ARAÇ – BİNA GİYDİRMELERİ
- MARKA PATENTİ( ÖNEMLİDİR)
- PROMOSYON ÜRÜNLERİ( SAAT, KALEM, ÇAKMAK, ANAHTARLIK VS.)
- DÖNEMSEL ÇALIŞMALAR(TAKVİM, İMSAKİYE, KAMPANYA)
Kurumsal kimliği oluştururken izlenmesi gereken süreçler:
- Tasarım süreci öncesi yapılacakların tespiti ve onaylanması
- Tasarım süreci zamanlaması
- Tasarımların sunumu
- Sunum sonrası düzeltiler
- Onaylanan tasarımların baskı ve uygulama süreci zamanlaması